8 listopada 2015

Jesienne wyzwanie z Jest Rudo:)

Witajcie!
Pora na kolejne wyzwanie fotograficzne, tym razem jesienne :) Edycje zimową możecie zobaczyć tutaj :)

Co dało mi to wyzwanie? Z pewnością kilka nowych, fajnych jak dla mnie zdjęć. A co najważniejsze, dowiedziałam się co to podział ukośny jeśli chodzi o kompozycje, o którym wcześniej nie słyszałam :)
Brałam udział w wersji trudniejszej, dla odważnych, gdzie z góry narzucona była technika i temat do każdego zdjęcia. Nie udało mi się niestety wykonać wszystkich 30 zadań.

1. o zmroku - za oknem


4. perspektywa żabia - strój dnia


5. z lotu ptaka - najsmaczniejsze śniadanie


6. perspektywa psia - zakamarki


9. podział ukośny - na gałęzi


16. mocny kontrast - nowe


20. z góry - uzależnia
Zjesz jedną i sięgasz po następną? :)


23. wyostrzone tło - te kolory!


26. czarne - mocny


30. makro - smakołyki
Ktoś zgadnie co to? 



Podobają wam się? Pasują do poszczególnych tematów? Wyraźcie swoją opinię :)

13 komentarzy:

  1. Lubię klimat zdjęć 6 i 9 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój dnia - super interpretacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycam się 9 a jeśli chodzi o 30 to nie mam pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się najbardziej podoba pierwsze - linia bloków wciąga wzrok w zdjęcie. Na ostatnim hmmm - czy to figa?

    OdpowiedzUsuń
  5. "Zakamarki" i "na gałęzi" - cuda! Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w podobnym wyzwaniu fotograficznym ! http://younglionessproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń